Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

24 Aralık 2012 Pazartesi

Bezden Pasta

68 adet bezle hazırladığım pasta. Aslında bu bez pastaların amacı bezlerle süs hazırlamak değilmiş. Maksat bebeğe verilecek hediyeleri (oyuncak, biberon, emzik, kıyafet, battaniye vs) bu bez pastanın etrafına sararak, içine oturtarak anneye vermek, hem hediyelerle mutlu etmek hem de estetik bir görüntü sağlamakmış :) Benimki tamamen görüntü amaçlı  :)

Mukavvadan katlı raflar yapmanıza ya da bezleri tek tek lastiklemenize gerek yok. İnternette daha pratik bir yöntem gördüm. Bezleri büküp büküp mandallayın. Genişliğini ne kadar istiyorsanız, o boyuta ulaştığında hepsinin etrafına lastik geçirip mandalları çıkarın. Hiç bir şey olmuyor bezler de açılmıyor :) Ortasına kurdele ile sardığımız oklavayı geçiriyoruz ve oklavaya bir peluş oyuncak sarılıyor , istediğimiz gibi süslüyoruz :)

Üzerine "Teyzesinin Kuzusu" yazdım. Daha doğmadan şımartıyorum Allah'ım napıyorum ben :)






Siparişleriniz için 
harikainsanbusra@hotmail.com
ya da
http://www.facebook.com/HavuclaMaydanoz
sayfasına özel mesaj gönderebilirsiniz.


2 yorum:

  1. mavili mavili çok hoş olmuş. Seninkisi daha alacalı duruyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası bu konuda mütevazilik ediyosun çünkü seninkinde hem masraf hem emek vardı :) o kadar bebek eşyası yaptıktan sonra üşendim yazıcıdan renkli çıktı aldım çubuklara yapıştırıp bezlerin arasına taktım hayal ettiğim kadar hoş olmadı çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil