Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

24 Aralık 2012 Pazartesi

Gemili Keçe Duvar/Kapı Süsü

%100 orijinal fikir, ablama ait :) Benim keçelerimle yaptıııı, kırmızımı, beyazımı ve lavertimi bitirdi affetmedim hala. Hep diyorum herşeyimi al, keçelerime dokunma diye :p geçekten kıyamıyorum tam bi keçe cimrisiyim. O da kendisine alınca verseydi diyeceğim de, yiğenim hatırına affettim. Yine Ahmet Efe beyfendinin süslerinden. Bıkmadınız değil mi :) Öyle çok şey yapmışızki, ardarda postlar yazdım, bitmedii. Daha mevlüt şekerleri, hazırlıkları var, ben yapayım paylaşayım, siz de bakın güzelliklere :)

Buyrun bu da süsümüz :)


Siparişleriniz için 
harikainsanbusra@hotmail.com
ya da
http://www.facebook.com/HavuclaMaydanoz
sayfasına özel mesaj gönderebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder