Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

4 Nisan 2013 Perşembe

Kayınvalide Bohçası

Şu sıralar dersanede Türkçe dersini yoğun şekilde işliyoruz. Sevgili Türk Dil Kurumu her yıl birleşik ve ayrı yazılan kelimeleri değiştirdiği için, hoca satırlarca yanlış bilinenleri yazıyor, oturup anadilimizdeki kelimelerin yeni yazılışlarını öğreniyoruz. Nereden geldim bu konuya, konu başlığını yazarken hemen merak ettim, Tdk sitesinde kayınvalide ayrı mı birleşik mi yazılır ona bakıyorum. Kafayı bozmaya başlamışım  :))

Annemin mefruşat kursunda diktiği seccadeyi paylaşayım sizlerle :) Bohça ile takım olarak hazırladık. İnşallah kayınvalide bohçası olacak, aynı süslemeler ile bir de havlu yapsak yakışır diyorum :)





10 yorum:

  1. Çok güzel görünüyo. İnsanın namaz kılası daha çok gelir bunu görünce. :)

    YanıtlaSil
  2. canım ben de şu sıralar kayınvalide ve görümce bohçalarına kafa yoruyordum :)) gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım senin daha telaşlı şimdi :) vakit de yakın tabi :)

      Sil
  3. annene maşallah.çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Canım ya çok güzel olmuş, sanırım ben de annemi mefruşat kursuna göndermeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım, kayınvalidemizin gönlünü yapmak çok çok önemli :))))

      Sil
  5. kayınvalide bohçasını çok beğendim...
    süslü püslü tamda kayınvalideye layık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :ok teşekkür ederim şirine ablacm, Şu kayınvalide gelin çatışmaları son bulsun, barışı destekliyoruz, en güzelleri kayınvalidelerin olsun, gelinler zaten aldırır bi şeklde:)fesatlığa ve kötü düşüncelere yer vermeyelim :)) Tüm sosyal mesajları buradan iletmiş bulunuyorum :)

      Sil