Powered By Blogger

HOŞGELDİNİZ :)

SİPARİŞLERİNİZ İÇİN "havuclamaydanoz@hotmail.com"ADRESİNE MAIL ATABİLİRSİNİZ..

10 Kasım 2013 Pazar

Düğün Anı Defteri

Fransız güpürü kullanarak süsledim. Yanına kalemini de koyup öyle kargoladım ama kalemi ile birlikte fotoğraflamaya fırsatım olmadı :) En güzel, en özel günlerde kullanılır inşallah.

Düğün anı defteri kullanacak olanlara benden bir tavsiye, (ablamın düğününde öyle yapmıştık) yazı yazdırmaya nişan töreninden başlayın . Herkesin yazısı bulunsun, nişan günü, kına gecesi ve düğünde yazdırın. Yani defteri kullanmak için düğünü beklemeyim derim :)

       


2 yorum:

  1. Benimo benimo kimseyle paylaşamam :)
    Ben kalemli fotosunu yollayayım canım sana :)
    Çok çok çoook teşekkür ediyorum tekrardan, çok mutlu ettin beni, öpüyorum :D

    YanıtlaSil